CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 29 mars 2007

GRATTIS MALIN!

Idag fyller go'a Malin 30 ar! Hipp Hipp Hurra for dig vannen! For att fira den stora dagen slar hon klackarna i taket i Kina. Jet setter!! :-) Hoppas att du har en suveran dag.

Fast de inte traffas sa ofta sa ar Malin en stor favorit for Nils:





Igar kvall var aven jag ute o slog klackarna i taket :-) Nej inte riktigt, men jag var ute med tjejerna och at mat pa Budokan och drack lite bubbly. Gott! Tank att en sadan kvall som var rena vardagsmaten forrut nu kanns som en lyxkvall...

Annat lyxigt ar att nasta vecka ar jag o Nils hemma i Sverige och nar vi kommer tillbaks hit 10 dagar senare sa har vi forhoppningsvis ett nytt badrum. Jag ska ta lite foton pa badrummet som det ser ut nu ikvall sa att ni far se vilken tur det ar att vi har nytt badrum pa gang...

1 comments:

Annika sa...

Hej! Tack för kommentaren på min blogg! Nu har jag kollat in din sida också!! TREVLIG!! Vilket härligt hus ni bor i! Ser urmysigt ut!
OCH vad trevligt med alla bilder du lägger upp!
Det är alltid trevligt att läsa bloggar skrivna av andra svenskar i världen...Nu bokmärker jag dig!