CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 30 mars 2007

Sweden - here we come!

Tidigt i morgon bitti bar det av till Goteborg for Nils o mig. Ben ska stanna kvar i Bristol o renovera. Nagon maste ju se till att det inte blir nagra fler ventiler satta mitt pa vaggen ;-). Jag ar riktigt nervos infor resan for det ar inte det lattaste att tampas med Nils nar han far for sig nagot o pa ett flygplan ar man ju lite begransad nar det galler intressanta saker att kika pa.. Men men, hall tummarna for att det gar bra. Det ska bli sa roligt att komma hem. Jag tror aldrig att jag har langtat hem mer an jag gjort den har vintern. Fast fragan ar i o for sig om jag inte sager det varje vinter? Kul ska det hur som helst bli. Jag langtar sa efter att fa traffa alla! Hoppas ju lite i smyg att Mia o Bjarnes lilla bebis ska vilja kika ut medans vi ar hemma....

Medans jag irrade omkring o packade allt ikvall (i sista minuten som vanligt) sa gjorde Ben iordning Nils for natten. Innefran rummet horde jag hur de sjong o hade sig. Att hora en 19 manaders goding och en 28 arig engelsman tillsammans sjunga 'Lilla Snigel Akta Dig' ar nagot alla borde fa uppleva!! :-)

2 comments:

Anonym sa...

Vilken fräsch ny blogg! Och huset sen, det blir ju helt super fint! Verkligen! Ha en fin Sverige-vistelse och en glad påsk!

Kram

Sabina & Stella

Annika sa...

Jag hoppas innerligt att resan hem gick bra!! OCH att ni ska få det jätte, jättemysigt!!!