CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 4 april 2007

Hemma!

Lamnar bara ett snabbt livstecken eftersom jag sitter vid varldens segaste bredband (borde inte ens fa kallas det tror jag) och en dator som krashar hela tiden!

Allt ar bra med oss o resan hem gick ocksa bra. Nils skotte sig jatte bra o det enda problemet som dok upp var att vi fastade vid gaten pga fel pa vara biljetter. Nagot hade strulat till sig med betalningen av biljetterna med vi hade fatt bekraftelse och inte hort nagot fran Sas sedan dess. Incheckade blev vi ocksa men vid gaten fastade vi som sagt och fick reda pa att vi inte skulle fa aka med om jag inte betalade dar o da. Mitt Maestro kort tog de inte sa dte var tur att jag hade med mig foretagskortet. Ja ja, nog om detta. Hem kom vi ju o det ar jatte gott att vara har!

Hittills har vi hunnit med att traffa hela familjen pa mammas fodelsedag, traffat farmor pa hennes fodelsedag, shoppat lite, traffat Mia, Anne o Albin (Mia har forovrigt BF idag!), Jessica o Alvin och Malin o Melvin. Ikvall kommer Sandra, Robin, Mamma o Agneta pa middag.

I morgon kommer Viveca o Calle o stannar i nagra dagar. Sa som ni marker har vi inte ont om sallskap!

Nej nu kallar Nils! Foton kommer nar vi ar tillbaks i England igen.

0 comments: