CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19 april 2007

VV dags igen.. huva!

Torsdag igen o jag ska till viktvaktarna for forsta gangen pa 3 veckor. Jag ar 100% saker pa att jag har gatt upp i vikt med tanke pa att jag inte raknat points alls, o det dessutom blev en hel del godis i paskhelgen. Men anda vet jag att jag kommer bli besviken nar hon sager att jag har gatt upp. Sa skumt egentligt att man reagerar sa nar man anda ar forberedd!

Solen skiner pa har i Bristol o det ar varmt o gott ute. Ben ska pa svensexa hela helgen sa jag o Nils ar sjalva. Eller ja, sjalva o sjalva vet jag inte. Pa lordag kommer forsta Wendy o Nathan o ater lunch (forhoppningsvis pa altanen!) och sedan aker vi pa grillfest med kompisar pa eftermiddagen o kvallen. Natten spenderas sedan hos Jana (vars blivande mans svensexa Ben ar pa) och sondagen stannar vi sedan hos henne o umgas. Sa sa dar valdigt ensamma lar vi inte behova kanna oss!

Jag vet inte vad det ar med mig idag forresten. Jag ar sa himla trott att jag haller pa att falla av stolen pa jobbet. Visserligen var vi ute o planerade Janas mohippehelg (vi ska aka till Edinburgh om 2 veckor) men jag var hemma o i sang vid 22.30 sa sa himla trott borde jag inte vara. Speciellt inte som Nils faktiskt sov en hel natt i sin egna sang. Det hander i stort sett aldrig sa vi kanske sov for bra o djupt allihop o har svart att vakna idag...?

2 comments:

Annika sa...

V V är så bra!!! Med hjälp av dom gick jag ner 15 kilo i vikt efter att min dotter föddes. Har lyckats hålla den vikten rätt bra också, 9 år sen nu!!!!

Millan sa...

Ja men visst ar dom bra!! Jag gick ner 15 kg jag med, med hjalp av dem for 6 ar sedan. Den viken holl jag sedan fram tills jag blev med barn. Nu har jag gatt ner ytterligare 7 kg men har ca 8 kvar..