CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 27 april 2007

Lagesrapport ~Dag nr 3

Tredje dagen med vattkoppor och det kliar!!! Oj vad det kliar. Stackarn har varit vaken nastan hela natten och kliat och gratit. Varst ar det med de som ar under blojan som han forsoker fa av sig hela tiden. Det kanns lite hemskt nar man inte kan gora nagot men samtidigt sa vet vi ju att det blir battre!! Han har fortfarande lite feber men ar pa valdigt gott humor idag ocksa. Han far fler o fler koppor hela tiden, speciellt ansiktet och overkroppen ar tackta.




Hur sota ar inte dessa sverige kallingar!


Massor av kramar aven till mormor som ligger pa sjukhus med blindtarmsinflammation :-(. Onskar att vi var lite narmre...

For mig var det en stor dag i gar. Jag kom antligen i jeansen fran tiden 'fore Nils' :-) Ben holl pa att skratta ihjal sig dar jag glatt skuttade omkring i mina alskade jeans. Snabbt provades sedan resten av kladerna fran samma tid och i stort sett allt passade. Tight visserligen - men jag fick pa mig det! ;-)

1 comments:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ Vad skönt att komma i sina gamla kläder... GRATTIS vad glad jag blir för din skull. Stackars lille Nils, hoppas att du blir bättre snart. Många kramar Emma