CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19 april 2007

Nya toaletten

Jag fick en paminnelse av en van forrut om att jag glomt fota nya toan. Sa har kommer nu lite foton. Som ni ser blir det valdigt, valdigt enkelt. Mosaiken har inte silikonats annu (eller vad heter det man lagger emellan kaklet? Pa engelska heter det grout) och golvet ar inte lagt. Dorren ska bytas ut till en vit ocksa (det ska ju alla innerdorrar goras). Dessutom har alla vitvaror fortfarande varulapparna pa sig. Vi tog helt enkelt toapaus nar Daniel kom hit o byggde altan.

En annan parantes ar att anledningen till att vi valde badkar istallet for dushkabin (for jag vet att ni i sverige kommer undra over detta) ar att vi tanker lite langsiktigt pa eventuell forsaljning av huset. I england vill man helt enkelt ha badkar o finns det inget skulle det latt kunna gora att potentiella kopare drar sig ur. Dessutom alskar ju Nils att bada, men avskyr att dusha sa det kandes snallast mot honom ocksa!







Det ser ju valdigt bart ut pa toaletten nu eftersom vi inte har nagot dushdraperi, handdukskrokar, toarullshallare eller andra sadana grejer som ska tillkomma sa smaningom.

Sedan maste jag bara tillagga att jag blev sa GLAD o otroligt forvanad pa VV ikvall. Jag hade inte gatt upp ett enda gram. Inte ner heller for den delen men den har veckan kandes det som valdigt oviktigt!! Nasta vecka hoppas jag pa nedgang dock!

2 comments:

Annika sa...

Klart ni ska ha badkar!!! Finns det ngn mysigare än ett varmt bad? MMmmmm...Lovely! Här i US är standardkaren larvigt små och grunda. Men, man kan ju köpa upp sig...(vilket inte vi har gjort, ännu)
Av bilden att döma tycker jag ditt kar ser rätt djupt ut!

Millan sa...

Hm.. nja.. vart badkar ar nog ratt litet faktiskt! Ratt sa djupt men valdigt smalt. Jag tankte just pa det i dag nar jag dushade.. att dar skulle jag inte ha fatt plats som gravid ;-)