CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 16 juli 2008

Sveeeden

Tankte bara jag skulle skriva ett jatte snabbt inlagg och saga att vi lever. Efter en fullstandigt hysterisk vecka forra veckan som bland annat innebar ett besok fran sverige, massor att gora pa jobbet, tva lakarbesok med Nils, ett besok pa akuten for mig och en valdigt sorgligt avslut pa veckan i och med att Bens mormor gick bort, sa ar jag och Nils nu i Sverige pa semester. Vi har spenderat vara dagar i sommarhuset fram tills i dag och dar finns varken datorer eller internetuppkopplingar. Tvara kast alltsa och nu ar bade jag och Nils riktigt avslappade. Eller sa avslappad som en trearing kan bli vill saga :-).

Nu ar det dags for fika med mamma och Leif och sedan bar det av pa fodelsedagskalas for min moster Agneta. Vadret ar ju hur underligt som helst med regn, sol och blast om vartannat att vi inte vet om vi ska stanna lite i stan nu eller aka ut till sommarhuset i nagra dagar till. Vi far se. Det ar ju det som ar riktig semester - inget behover vara bestamt i forvag, utan vi tar det som det kommer!

Trevlig sommar alla!! Vi hors av igen nar vi ar tillbaks i Bristol i slutet av manaden. xxxx

5 comments:

www.gottablandat.wordpress.com sa...

ha det sa mysigt i sverige. usch va trakigt med bens mormor, aldrig kul när sant händer,
stor kraaaaaaaaaaam

Desiree sa...

Ha det bra i Sverige. Njut och hoppas att ni har fint väder.

Kram vännen.

Anne sa...

Ha det så gott och njut av en svensk sommar!!! Hörs i augusti!

Petchie75 sa...

Jag har ungefär samma bloggsituation nere i Skåne - och även vädret är samma ;-)
Stor kram och fortsätt att njuta av den svenska sommaren, det ska jag göra!

Anonym sa...

Hoppas att ni har det bra i Sverige och får lite sol på er.

Ha det bra och ta hand om dig och dina kottar små.

Kram!