CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 8 juli 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Desiree och jag ska härmed svara på utmaningen!

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag:
1. Fa ivag ett Letter of Credit till en kund i Kina
2. Kopa inbjudningskort till Nils 3-ars kalas
3. Aka hem och slanga pa nagra tvattar innan det ar dags att ga ut igen
4. Ga ut och ata med jobbet - introduktionsmiddag for var nyanstallda inkopare
5. Aka hem igen och hoppas att Ben kommit ihag att hanga tvatten pa tork ;-)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Da hade jag precis avslutat mitt pluggande i Vaxjo och holl som bast pa att soka bostad i Kalmar dar jag skulle plugga under hostterminen. Jag minns att en era definitivt var over och att sommaren 1998 darfor var lite ledsam!

Ställen du bott på?
Goteborg, Kalskrona, Vaxjo, Kalmar, Cardiff, London, Bristol

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av alla trakiga lan, som CSN, Huslan och lanet pa lagenheten i Goteborg
2. Se till att betala av lanen for andra nara och kara ocksa
3. Hjalpa behovande i varlden
4. Ta ledigt fran jobbet och resa runt i varlden med familjen
5. Kopa ett hus i Sverige ocksa och dela min tid mellan Sverige och England

Personer du vill veta mer om:
Jag skulle jatte garna vilja traffa manga av er bloggare jag kommit i kontakt med det senaste aret och lara kanna er i verkliga livet ocksa! Sedan vill jag veta lite mer om Bonan i magen ocksa eftersom nyfikenheten ar stor nu :-D.

Jag skickar denna utmaning vidare till:
Elin, Jess, Lullun, Mia, Petra och Lotta (fast jag vet att flera av er ar pa semester och nog inte ser den har utmaningen forran i Augusti typ ;-))

6 comments:

Saltistjejen sa...

Skoj att läsa!!
Hoppas du får det riktigt trevligt på din kväll ute med jobbet!

Desiree sa...

Kul att du antog utmaningen och läsa dina svar. Klart du är nyfiken på bönan i magen :-)

Anonym sa...

När är det lille Nils fyller 3år?
Blir det fiskdamm? :D

Hoppas att du och bönan fick er en trevlig kväll med god mat.

Kram!

www.gottablandat.wordpress.com sa...

Heeeej! vad härligt att vara tillbaka och läsa här!! later som ni har det jättebra!! tack för utmaningen, men har redan gjort den för ett tag sen, se här http://gottablandat.wordpress.com/2008/06/18/utmaning-3/

HOppas allt ör bra annars!!! stor kraaaaaaaaaaaam

Lullun sa...

Så sant, så sant. Det dröjde innan jag såg din utmaning. Har inte läst en endaste blogg under semestern. Har bara läst e-mailen ett par gånger, det är allt. Men jag ska anta din utmaning. jag gillar ju listor och sånt. Mina svar kommer nog till veckan! :-)

Lullun sa...

Så har jag fått svarat på din utmaning! :-)