CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 21 augusti 2007

Nils Barnkalas

Igar hade vi lite barnkalas for Nils. 5 barn och 5 vuxna. Jag tyckte det kandes som ett ratt litet kalas, men insag nar alla var har att det var precis lagom! Nils var pa topp hela dagen och overlycklig over bade presenter och att ha massor av kompisar har att leka med.

Nils undrar nar Elins bebis tanker kika ut. BF+3 idag...

Peggy tyckte att tartan var en hojdare!

Fast ett foto rackte tyckte hon, sedan orkade hon inte titta mot kameran mer

En uppspelt Nils forsoker har ta av sig Sverige trojan. Forsoker han saga mig nagot?


Idag var jag pa Borders for att kopa nagra vykort och sprang da rakt in i hyllan med, hor o hapna, Julkorten!! Allvarligt talat kandes det lite fel med julkort redan i Augusti. Val ute igen insag jag dock att det var gratt och iskallt och kunde lika garna ha varit Oktober och plotsligt kandes det inte lika avlagset med julkort langre....

4 comments:

Desiree sa...

Trevligt kalas du fixade åt Nils. Julkort redan i augusti är ju helknäppt, alldeles för tidigt.

Anonym sa...

Låter som ett perfekt kalas. Stort grattis till Nils! Han är så söt, med massor av bus i blicken!

Det där med julkort i augusti är verkligen knäppt, håller med.
Men då vi nyligen var i Sverige hade det gärna fått börjats i god tid med allt julgrejs... Var in till Duka och ville ha glögglas. Jag vet, helt fel årstid men tänkte det kunde vara värt kolla och fråga eftersom vi ju inte är i Sverige så ofta. Damen sa att det inte fanns just nu, men glögglasen skulle komma om bara nån vecka.... Hysteriskt tidigt som sagt, men som hemvändande utlandssvensk hade jag gärna sett glögglas i butiken i augusti :)

Anonym sa...

Japp, julkort har jag också sett, men jag tycker jag såg dom senare i år än förra året (faktiskt) och har inte sett så många heller, bara instoppade i hörnen på olika Charity shops fönster..
men det kommer nog. så snart halloween är över bara =/

... men advent och lucia - nej det har man inte här! urfånigt tycker jag!

Millan sa...

Det ar ungefar samma sak som att de borjar gora reklam for Cadburys Cream eggs precis efter jul. Da kanns ju pasken jatte avlagsen...

Tack for kommentarerna om Nils kalas. Vi hade faktiskt himla trevlig och att inte ha for manga barn var ett bra val. Dock glomde jag ju att ge dem sina godispasar oerfaren som jag ar :-)