CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 17 juni 2008

Frankrike

Idag ar det en hel vecka sedan vi kom hem fran Frankrike och jag har ingen aning om var tiden har tagit vagen. Det kanns som om vi lever vart liv i dubbel takt just nu. Vi hade det verkligen harligt i Frankrike (trots att Nils var trotsigare an han nagonsin varit) med strandbesok, sma utflykter och goda middagar. Bada barnen somnade tidigt om kvallarna efter att ha spenderat hela dagarna utomhus sa vi tjejer fick tid att bara sitta och snacka ocksa. Det var dessutom en perfekt resa att gora over fyra dagar efter vi kunde flyga direkt fran Bristol och resan allt som allt tog ca 4 timmar fran dorr till dorr!

Jag later fotona tala for sig sjalv tror jag..

14 comments:

Annika sa...

Vilka JÄTTEFINA och TALANDE bilder, Millan!!! Jag är helt kär i bilden med staketet och havet...
Och underbara barnbilder. Nils är så GULLIG!!!
Mysigt att ni tjejer hade så mkt tid för er själva också. Förstår att det var guld!!!

Cecilia sa...

Vilka söta bilder!!!Såg härligt ut,verkligen semester.Förstår att det måste ha varit skönt med egen tid på kvällen,det är verkligen uppskattat!

Millan sa...

Annika - tack :-). Jag blev himla glad nar jag sag att bilderna blev sa bra nar jag kom hem! Dock fick jag snabbt slanga varenda bikinibild av mig sjalv. Bikini och stor gravidmage passar helt enkelt inte ihop ;-). Jag sag mest ut som en strandad val... snyggt varre!
Det var verkligen jatte skont med lite tjejtid pa kvallarna. Det gor en valdigt gott att bubbla av sig lite da och da :-).

Cecilia - det var valdigt tacksamt att fota i omradet dar vi var eftersom allt var sa vackert! Stranden ar verkilgen underbar och jag langtar redan dit igen. Tonvis med len och skont sand att satta fotterna i. Underbart! Egentid ar verkligen harligt och behovligt! Speciellt nar det trotsats hela dagarna ;-)

Underbara kort!
Verkligen såna som kan ramas in och hängas på väggen allihopa.
Bilden på Nils med solbrillorna är hur cool som helst!

Och hela bloggen har bytt om till sommarkläder nu ser jag. Perfekt så här inför midsommar:D

Kram!

Desiree sa...

Många jättefina bilder. Ni verkar ha fått en toppen weekend där med riktigt fint sommarväder. Härligt att få komma iväg på en liten minisemester.

www.gottablandat.wordpress.com sa...

vilka urmysiga bilder! harligt ni hade det! sa söööööt nils ar.. och vilka fina tshirtar han har.. nastan allihopa finns aven i noels garderob :-) me lööööv lindex :-)

Millan sa...

Jess - Jag riktigt langtar tillbaka nu nar jag kikar pa bilderna! Hoppas vi far lika fint vader i Kroatien (ja vi ar riktiga jet-setters den har sommaren!!). Jag tyckte det var dags att andra till sommarkladsel pa bloggen sa har vid midsommar :-).

Desiree - ja en weekend resa lite da och da mar man inte illa av direkt! Gott aven att veta att det gick sa smidigt och latt att resa dit.. for huset star ju kvar :-).

Lotta - hahahaha jag var tvungen att kika pa fotona igen och jag inser att Nils visar halva Lindex sommarkollektion har. Inte mindre an fyra toppar och varenda en fran Lindex. Me Looov lindex too! ;-)

Petchie75 sa...

Vilka underbara bilder, jag förstår att ni hade det härligt! Nils är ju bara så söt! Och så mysigt att sitta och snacka hela kvällen med en tjejkompis - det saknar jag här i PR.

Millan sa...

Petra - Det var otroligt tacksamt att fotografera i Frankrike eftersom vadret var sa fint och omgivningen sa vacker! Att sitta och snacka med kompisar om kvallarna ar verkligen guld vart. Hoppas du far lite tid till det nu nar ni aker hem!

Åh, vilka härliga bilder. Nils är verkligen söt som socker! Låter som om ni haft jättehärliga dagar!

Kram - Malin

Millan sa...

Malin - ja vi hade det verkligen toppen. Sa skont att komma bort lite och for oss som inte haft nagon sommarvarme alls sa var det sa gott att fa vara i solen lite! harligt aven att veta hur smidigt det gick att resa dit (och billigt!) sa att vi kan aka igen.
kram!

Marianne sa...

Härligt! Det syns att ni har haft en riktigt bra semester. Glassbilden är helt underbar. När åker ni vidare till Kroatien? Är det bröllop igen?

Och ljust och fint blev det här på bloggen!

Millan sa...

Marianne - ja det var en riktigt harlig lang helg! En helg kanns sa mycket langre ocksa om man hittar pa nagot sadant har! Vi var i behov av sol och varme och det fick vi massor av! Till Kroatien aker vi i helgen. Men den har gangen ar det inte brollop som galler (jo.. det ar sakert!) utan semester med min pappa och hans familj :-). Vi hoppas pa mer sol och bad saklart...

Lullun sa...

Åh, jobbigt med trots. Men annars låter och ser det ju ut som om ni har haft det riktigt härligt. Att kunna ta sådana där små "utflykter" bara sådär saknar jag verkligen att kunna. Härifrån är det ju bara så lååångt och dyrt till allt... ;-)