CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 26 december 2008

Skåne

Nu är julen snart över och idag har vi åkt söderut till Viveca med familj i Vinslöv. Julen har varit finfin med massor av klappar och alldeles för mycket mat - precis som det ska vara!! Igår firade vi dessuom lite Engelsk jul fast med kyckling instället for kalkon. Det gick bra det med! Imorgon bär det av till Karlskrona. Jag har inte varit hemma där på ett helt år så jag längtar verkligen!

Idag är det dessutom fredag och därmed Fredagstema. Temat för veckan är Nyårslöften och mitt är inte helt otippat att gå ner minst 10 kilo under 2009. Jag har en plan utformad för hur det här ska gå till men den ska jag inte tråka ut er med :-).

Hoppas ni alla har det gott! Nu ska jag gå och umgås med de andra lite. Killarna sitter och spelar spel med Viveca och Ben och Mark sitter och snackar och verkar allmänt lyckliga över att träffas igen och få snacka lite engelska med varandra!

8 comments:

Fritt ur hjärtat sa...

God fortsättning! skönt och gemytligt låter det som ni har haft det.
Jag har ett liknande löfte kan jag avslöja:-D

Anonym sa...

Hej Camilla, Ben och barnen!
Tack för det fina julkortet vi fick av er! Så fina Nils och Sofia är!
Jag är inne och läser din blogg lite emellanåt (fick adressen av Viveca).
Hoppas ni har en skön jul, både i Bristol och Sverige.
Många kramar Therese, Andreas och Theo

Millan sa...

Fritt ur hjartat - ja det ar riktigt lugnt o skont att vara hemma. Fast vi hinner anda traffa en hel del vanner och familjen sa klart!
Det dar med att minska i vikt maste vara ett av de absolut vanligaste nyarsloftena! :-)

Therese - hej! Vad skojatt hora ifran dig! Vi traffade faktiskt Viveca med familj tidigare i veckan sa vi pratade om er da! Hoppas allt ar bra med er!? Sag foto pa Theo hemma hos Viveca och han sag sa sot ut!
Kram

Marianne sa...

God fortsättning! Hur länge stannar ni i Sverige?

Jag skickar stora nyårskramar till dig med hopp om ett riktigt bra 2009 för dig och din familj!
Gott Nytt År!

Annika sa...

God fortsättning, Millan!
Hoppas att ni har det fortsatt jättebra!
Kram och Gott Nytt År!

Marianne sa...

Du har fått en utmärkelse hos mig.

Anonym sa...

Hej!

Tittat igenom din blogg lite och
har några korta frågor om hur det är att bo med barn i england, vi har två ett tredje på väg, min fru är från england och vill gärna flytta dit igen, vill du hjälpa mig så skicka ett mejl till
martin.dahlberg@katolska.com

hoppas du har tid, tack på förhand

martin

Millan sa...

Annika - nu har jag redan svarat pa kommentaren pa nasta inlagg... men jag sager Hej anda :-) kram

Marianne - oj vad spannade!! Jag gick in pa din blogg under julen for att kika men blev avbruten och fick sedan inte tillgang till Internet igen. Nu ska jag ga in o kika igen!!! kram