CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 15 juli 2007

Galna italienare!

For nagra veckor sedan fyllde min harliga van Sara ar men vi lyckades inte fira forran i gar kvall. Jag, Jana och Saras pojkvan Jim planerade en overrasknings fest och flog over Saras syster och basta kompis ifran Italien. Allt under mycket smussel och 'vita' logner. Eftersom Sara ar varldens kontroll freak ;-) sa hade vi sagt till henne att jag och Jana planerat nagot for henne i gar men att vi inte tankt beratta vad det var forran i gar. Med en gang borjade hennes tankeverksamhet ga pa hogvarv och snart hade hon borjat klura pa vad vi kunde tankas ha kommit pa. Sa for att forvirra henne skrev jag ett mail till henne i veckan dar jag skrev att allt jag tanker saga ar att du maste packa en vaska med traningklader och en baddrakt.

Klockan 13 igar hade vi bjudit over Sara pa lunch till vart eftersom Jim var tvungen att forsoka dekorera huset, hamta italienare pa flygplatsen och for att alla skulle kunna komma dit innan vi dok upp med sara. Vi hade sagt till henne att vi skulle mota Jana hemma hos Sara klockan 16. Hela lunchen och timmarna hemma hos fragade Sara grejer som, behover jag ta med mig en handduk? Nehej, inte det, men min harfon da? Osv... jag bet mig i tungan for att inte forsaga mig. Klockan 16 'skjutsade' Ben o Nils over oss och medans vi gick in parkerade de bilen runt hornet. Nar vi oppnade dorren till Sara o Jims hus skrek alla SURPRISE och jag trodde Sara skulle svimma av. Hon blev verkligen forvanad och sa otroligt glad, speciellt nar hon fick syn pa sin syster Silvia och kompis Patty hemifran. Det blev en tokigt rolig kvall!! :-)

Jag och Ben njuter av det harliga vadret (faktiskt! Men nagra timmar senare regnade igen... surprise)

Saras syster Siliva, Sara och jag

De galna italienskorna sjunger nagon schlageraktig italiensk popsang. Sverige gav dem 'deux' points.

Boven i dramat, Saras pojkvan Jim, gor sin allra vackraste min


Idag ar det sondag och det regnar ute. Jag och Nils akte till Ikea - Big Mistake! Sjalvklart var det helt packat och nar jag val lyckats snigla mig igenom stallet sa hade de salt slut pa hyllan jag skulle kopa! Sa trist. Sa da gav jag upp och gick till Next och kopte en mycket finare (las dyrare) hylla dar i ren protest. I kvall har Liz, Anthony och Adam varit har. Vi har kannt varandra sedan London tiden och pojkarna gar nu i samma dagisgrupp. Grabbarna tog ett bad ihop som slutade valdigt abrupt nar Adam hallde en kanna vatten over huvudet pa Nils.

1 comments:

Desiree sa...

Härligt med surprise party. Det verkar som det blev mycket lyckat. Det är alltid kul att kunna småluras lite. Fina badbilder på småkillarna.