CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 3 juli 2007

Nytt land - samma regn

Nu ar vi tillbaks i England igen men tittar man ut genom fonstret kunde vi lika garna vara kvar i Sverige. Regnet oser ner. Jana talade glatt om for mig att de sager att vadret ska vara precis sa har trist hela Juli. Vad skoj! Men men, man far gora det basta av situationen och sitta inne o mysa istallet da.

Sverige resan var mysig och faktiskt valdigt lugn. I normala fall yrar vi omrking som virriga honor och forsoker traffa precis alla manniskor vi kanner i Goteborg men den har gangen behovde vi lite lugn o ro ocksa sa vi umgick saklart med familj o vanner men fick aven en del 'vi tid' bara jag o Nils. Nils har varit en stjarna och valdigt rolig att vara med sa det kandes trist att lamna honom pa dagis i morse. Men han var glad att fa traffa alla kompisar igen!

Jag var otroligt nervos infor hemresan. Det kandes inte roligt att flyga till Heathrow nar det varit sa struligt i London med bomber och annat de senaste dagarna. Jag som oftast ar en lugn o sansad resenar var sa nervos att jag madde illa hela resan. Men det gick bra! Nils maste ha kant pa sig att jag inte var pa topp for hon var sitt allra gulligaste sjalv. Nar vi kom hem mottes vi av en valdigt glad Ben. Han var glad over att ha oss hemma o valdigt nojd med sig sjalv. For som overraskning har han o Geoff (Bens pappa) jobbat som 17 med huset, malat golv, satt upp dorrar, malat vaggar etc. Nu ska vi bara tapetsera sa ar vardagsrummet ocksa klart. Sa roligt!

Jag ska lagga ut bilder ifran resan i kvall!

0 comments: