CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25 juli 2007

Sommar sommar sommar...

.... eller inte alls faktiskt!! Igar sken solen for forsta gangen pa valdigt lange och alla gick runt med glada miner i Bristol. Det blev faktiskt riktigt varmt och gott. En bra dag for Bristol Beach att oppna upp grindarna, och det var precis vad de gjorde. Sallan har jag skrattat sa mycket som nar jag gick forbi pa vag hem fran jobbet igar. Pa sandstranden satt folk ikladda sina jobbkostymer (det ar ju ratt strikt kladstil pa jobben har), med upprullade byxben och uppkavlade armar pa skjortorna och byggde sandslott. Ja josses sager jag bara.. vilken syn! Inte en bikini sa langt ogat kunde na. Ratt typiskt engelsman alltsa ;-). Tyvarr hade jag ingen kamera men jag ska forsoka ta en bild nasta gang jag gar forbi.

Eftersom det var fint vader igar at vi middag pa altanten. En sallsynt foretelse den har sommaren!

Det var ju sa har vi hade tankt ata middag varje kvall i sommar. Det har var andra gangen...

Gott med jordgubbar och yoggi

En riktigt sommrig maltid, dagen till ara

Idag regnar det igen....

4 comments:

Anonym sa...

Mums, det där såg gott ut.
Din Nils är ju så söt! Och ännu charmigare och sötare med mat i hela ansiktet :)
Förresten, cosy mose är ju ett klockrent uttryck. Det ska jag försöka införa här...

Anonym sa...

...bara njuter av att få vara med i ditt liv på ett hörn !!! Vad mycket roliga härliga upplevelser ni lyckas knö in i erat tids-schema.... har dygnet fler timmar i england än här i sverige????? Då kommer jag bums för här ligger jag konstant två veckor efter!!!!??
"Det är dagarna som går som är livet" - sjunger Carola och jag känner hur bröstet drar ihop sig för att jag inte lyckas hinna med allt och alla som jag önskar..... kanske kan jag få gå på kurs hos dig?? Please =) har strykt den 8:e för er.... kram på er alla!!

Desiree sa...

Ser härligt ut. Middagen såg jättegod, sommrig och nyttig ut. Härligt att ni fick lite sol men tyvärr verkar det ha varit alldeles för mycket regn i norra Europa. Trist när sommaren bara regnar bort så där. Folk som sitter i kostym på Bristol beach skulle jag gärna vilja se. Du får smyga dit med en kamera någon dag. Det hade varit roligt att se ett sådant foto.

Millan sa...

Anne - Tack :-) Han ar var guldklimp helt klart, med eller utan mat i ansiktet ;-). Cosymose ar sa valanvant och vedertaget har bland vara vanner att jag nastan inte kommer ihag hur vi borjade saga det...

Anna - Hm.. men jag har ju bara ett barn, medan du har tre sa man kan val saga att jag har 66% mer tid an dig att gora saker pa :-D. Nar du skriver att du strykt 8/8 for oss hoppas jag du menar att du strykt under det i almenackan, inte strykt oss ifran den? ;-) Det ska bli jatte roligt att ses!! Ben har lagt fram badbyxorna..

Desiree - Ja jag ar sa sur for att jag for en gang skull inte hade kameran med mig i tisdags! Men jag lovar ta foton pa kostymkladda beach bodies sa fort jag far en chans. Det maste forevigas!