CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 3 juli 2007

Semestern i bilder

Har kommer sa lite foton fran Sverige veckan som lovat
Tva av mina broder och en liten brorson

En vanlig syn nu for tiden. Nils vagrar sitta i sin 'barnstol' utan ska promt sitta pa en vanlig stol och ata. Var stora kille!

Det regnade som sagt men Nils tyckte att blommorna behovdes vattnas anda.


Fint besok i stugan av Emma och Elias, som ar en liten goding!

Robin ska aka bat

Foton som man tar sjalv blir aldrig speciellt bra. Men anda fortsatter man att ta dem i hopp om att man en gang ska lyckas. Jag har hittills inte gjort det!

Bastkusin Sandra och jag


Mamma och jag

2 comments:

Anonym sa...

Jag tycker självporträttfotona blev riktigt bra, sådana foton är ju alltid lite annorlunda och kul. Men du har ju fått med er båda två och bra skärpa. Finfina :) Kul med mycket foton!

Millan sa...

Tack! Nja egentligen ar nog inte fotona sa bra men jag blev glad nar jag sag dem :-)