CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 29 augusti 2008

32

For exakt 32 ar sedan togs det har kortet och jag var 2 timmar gammal:

Tank om mamma vetat da att jag skulle sitta har 32 ar senare men en jatte mage och vanta pa min egna bebis...

Jag har blivit ordentligt uppvaktad med frukost och presenter pa sangen. Killarna sjong Happy Birthday men aven nagon hemmagjord variant av 'Ja Ma Hon Leva' mixad med 'Vi gratulerar' :-).

I kvall ska Ben laga Thai Green Curry at mig, Sara och Jim men i ovrigt blir det inte sa mycket. Lugnt och skont helt enkelt!

Ps, jag kommer garanterat inte se sa dar frash ut efter att just ha fott barn...

18 comments:

Saltistjejen sa...

JÄTTEGRATTIS på Födelsedagen!!!!!!
och nej, du är inte så lik dig på fotot faktiskt. Iallafall inte vad jag kan se. Men tur är väl det. ;-)
Hoppas nu du får en riktigt härlig dag!!!!!
KRAAAAM!

Saltistjejen sa...

JÄTTEGRATTIS på Födelsedagen!!!!!!
och nej, du är inte så lik dig på fotot faktiskt. Iallafall inte vad jag kan se. Men tur är väl det. ;-)
Hoppas nu du får en riktigt härlig dag!!!!!
KRAAAAM!

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS!!

Hoppas att du får en underbar dag med en massa presenter, familjen och goda vänner!

Klart att du kommer att se fräsch ut efter förlossningen.
Vi är ju alla skitsnygga då! :D

Kram!

www.gottablandat.wordpress.com sa...

GRATTIS!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
klart du kommer se purfin ut efter förlossningen gumman!! rooligt att fa se ett gammalt kort pa dig som liten!
later mysigt med middag som ben ska laga och med kompisar! ha en toppenkväll!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Desiree sa...

Åh jättegrattis på födelsedagen! Jag hoppas du får en helt underbar dag vilket det låter som du kommer att få. Njut av att bli firad och ha så trevligt.

Grattiskramar
Desiree

Cecilia sa...

Stort jätte grattis på 32 års dagen!!Det är en fiiin ålder (hihi).Känner du dig också som 25 fortfarande?Hoppas att du har en härlig dag och att de tar hand om dig.Skönt att det löste sig för er med SAS och biljetterna.

Marianne sa...

Grattis igen! Vilket fint foto och din mamma ser verkligen fräsch ut! Vet du jag tror att hon hoppades att du skulle sitta där 32 år senare och vänta på din andra baby! Haha, Saltis har rätt, du är dig inte särskilt lik från fotot : D

Ha nu en toppenkväll!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Kram - Malin O

Annika sa...

GRATTIS!!! Hoppas att du har en jättekul dag idag!! OCH att du mår riktigt BRA!!!
Gullig bild!!!

KRAMAR!!!

Lullun sa...

Ett STORT grattis på födelsedagen! Vad du har växt till dig sedan det fotot togs dessutom! ;-) Låter som ett trevligt och skönt firande tycker jag. Och att Ben testar nya receptet och står för maten är ju lyxigt (för visst var det ett bloggtips, receptet?). ;-)

Och ja, det måste ha varit något med kvinnorna "förr", för jag har också sett sådana kort på kvinnorna generationen äldre i min familj; så fina så fina så. Kanske var det kamrorna som var sämre på att visa detaljer då, för jag tror inte jag såg så pigg och fräsch ut 2 timmar efteråt. ;-)

Fritt ur hjärtat sa...

Stort grattis från Uddevalla också! Lyssnar du riktigt noga hör du surret, det är Uddevalla hurret.
(Jösses så fånigt) :-)

Anonym sa...

Grattis i efterskott!! Ja, hjälp vad fräsch din mamma såg ut!! Håret ligger ju perfekt...Själv såg jag ut som ett ras! :/
Kram/Katarina

Marianne sa...

Hahaha, just det: Men vad STOR du har blivit : D (från kortet alltså).

Anonym sa...

Hej Milla, det är Samuel som skriver till dig nu... Detta har ju troligtvis inte något att göra med din födelsedag (Fast det är din närmsta släkting.) Visste du att det finns vithajar utanför Bristol :D Kul va? Hoppas att ni vill bada mer... Jag hoppas att jag inte sabbade något för er :P Om du inte tror mig så kan jag skicka en faktabild från en tidning. Ha det så kul, SAMUEL :D

Lisa Christensen sa...

Stort grattis! (Vi är lika gamla ;) Fin bild! Hoppas att du fick en fin födelsedag.

Emmama sa...

Stort grattis! Och vad fantastiskt med en sån lång julledighet "hemma" att se fram emot! Kram på dig!

Millan sa...

Alla - tack sa jatte mycket for alla grattishalsningar!!! :-)

Samuel -aj aj aj det later farligt. Inte for jag nagonsin skulle fa for mig att bada i lerpolen de kallar havet utanfor Bristol.. men anda! :-) kram