CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 19 juni 2009

Inget fredagstema idag men glada nyheter!

Idag har enbart gatt ut pa tva saker: 1) Fira midsommar med vannerna i Svenskganget. Vi hade en mycket trevlig dag med manga goda skratt! Nils lekte och lekte och lekte tills hans nastan somnade staende. 2) Otaligt vantande pa text fran Sara som var pa BB och fodde barn. Forst for en timme sedan kom det efterlangtade textet: A beautful baby daugher - Elena. Underbart och jag ar sa glad att jag skrattar och grater samtidigt. Sa harligt med en ny liten person att lara kanna! Och sa underbart for Sara och Jim att ikvall fa traffa sitt lilla barn for forsta gangen. Jag langtar redan tills vi far aka dit och halsa pa det lilla underverket.

Darfor har det alltsa inte blivit tid over for fredagstemat men det kommer nog under helgen.

I morgon bar det av till Cardiff for mig och Sofia. Vi ska halsa pa vara goda vanner Gwennie och Ellie och ha en 'tjejdag'. Killarna stannar hemma och gar sakert och tittar pa cricket om jag kanner dem ratt :-D.

Trevlig helg alla och framfor allt GLAD MIDSOMMAR!

7 comments:

Saltistjejen sa...

Å vad roligt!!!!
Hoppas nu att ni snart får träffa det nya underverket!
Kram!

Anonym sa...

Åh, så kul m en liten tjej för Sara! Förstår att du längtar på att träffa lilla underverket, en framtida lekkamrat till Sofia.

Hoppas att ni har haft en myisg dag hos twinsen :)
Kramar i massor!!!
p.s MM

Anna, Fair and True sa...

Trevlig midsommar!
Det är alltid lika kul med glada nyheter i bekantskapskretsen! Själv har jag en kompis som precis förlovat sig!

Annika sa...

Roligt med en ny liten bebis.
VACKERT namn också!!
Kram!!

Carl Bruder's personalia sa...

Härligt med två riktigt bra och positiva nyheter. Jag förstår att du gärna vill åka och hälsa på och träffa Elena för första gången. Jag får önska dig och Sofia en trevlig resa och vistelse i Cardiff. Ha en riktigt härlig och kul tjejdag.

Kram vi hörs och ses i Karlskrona. Det ska bli jättekul att få chansen att träffa dig.

Millan sa...

saltis - ja sa himla kul! Men annu har jag inte fatt traffa henne. Imorgon hoppas jag! Kram

Malin - ja jatte kul och vi blev lika forvanade den har gangen eftersom vi var sakra pa att det var en kille :-). Nils ar Liiiiite besviken for han tycker redan att vi har nog med tjejbebisar nu ;-).
Hade en jatte mysig dag i Cardiff! Kram

Anna - detsamma! Visst ar det kul med lite stora nyheter da och da! Da blir det brollop for dina vanner snart da? Eller sa gor de som oss och ar forlovade i 4 ar ;-)... kram

Annika - jag tycker ocksa om namnet! Hon ar dopt efter Saras kusin och aven om det later valdigt italienskt sa ar det latt for alla att saga! kram

Desiree - Ja nu langtar jag efter att fa traffa den lilla. Men hela Saras familj bor hemma hos dem just nu sa jag forsoker ge dem lite utrymme... med tva hundar, mama, papa och syster dar sa tror jag de har nog att gora utan oss fyra i huset ocksa ;-).
Ska bli jatte skoj att ses!! Vi hors och tills dess ha en toppenfin sommar. Kram!

Anna, Fair and True sa...

Jag har inte fått chans att prata med min nyförlovade vän så jag vet inte när det stundar giftermål, om det är i år, nästa år eller... Ska bli intressant att höra!