CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 17 september 2007

Filmen ar klar men...

Ok, jag har filmat vart hem och jag tyckte att kvaliten var helt ok nar jag kikade pa den pa var dator. Men... nar jag skulle lagga upp den har insag jag att jag inte langre verkar ha mojlighet att lagga upp blogger movies. I nagra veckor nu sa har det funnits en ikon brevid den for 'add photo' som man kunnat ladda upp blogger filmer med men plotsligen finns den alltsa inte langre. Jag har sokt overallt for att forsoka klura ut hur jag far tillbaka ikonen men utan resultat. Sa jag undrar nu om nagon av er som laser som sjalva har en e-blog mojligen vet hur man lagger upp filmer om ikonen forsvunnit? Eller hur jag far tillbaka ikonen?!

I annat fall far jag lagga upp den version som jag lagt upp pa You Tube men kvaliten pa den ar inte alls lika bra eftersom jag var tvungen att forminska filen sa mycket.

Svara jatte garna i kommentarerna om du vet hur jag lagger upp en e-movie.

Tack!!

3 comments:

Desiree sa...

Lustigt att din ikon är borta. Min Add video ikon är fortfarnde kvar. Tyvärr har jag inga tips till dig utan bara en fråga. Vilket slags program andvände du dig av för att förminska filmen?

Millan sa...

Vi anvande I-movie programmet pa var Mac. Men du anvander kanske Pc?

Desiree sa...

Japp jag har en PC så jag får kolla efter något annat. Men tack iallafall.