CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12 september 2007

I'm Monica

Jag alskar verkligen TV-serien 'Vanner' och saknar den fortfarande! Jag alskar den sa mycket att jag till och med hade laddat DVD-spelaren med massor av avsnitt infor forlossningen. Eftersom jag hade hort att man ska stanna hemma sa lange som mojligt nar forlossningen borjat sa tankte jag att jag skulle fordriva tiden med att titta pa Vanner. I mitt hoggravida, forvirrade, tillstand tankte jag att jag ju blir sa glad av den serien att det sakert skulle hjalpa mig med fodseln. Hur naiv var inte jag??

Hur som helst var jag tvungen att gora foljande test. Och aven om jag inte ar alls sa pedantisk som Monica ar (Ben skulle formodligen inte halla med mig har) sa stammer det nog att jag ar mest som henne.



Which Friends Character Are You?

You are Monica. You have a go-all-out nature. Your friends better watch out, because you play to win. Also, when it comes to order and cleanliness, you're a bit obsessive compulsive. Your best trait, however, is your thoughtfulness. You go to great lengths to care for your friends.
Find Your Character @ BrainFall.com


Har finns testet om du ocksa vill testa vem du ar mest lik: http://www.brainfall.com/test20_1.php

9 comments:

Annika sa...

Hej Monica!!
Det där testet måste jag genast göra!
Håller med din om friends...det är en underbar serie! Min syster har hela friends-boxen och ibland tar vi bara ut en dvd och ser avsnitt efter avsnitt. Underbart!!

Millan sa...

Annika - ja visst ar det. Det ar verkligen en 'feel good' serie! :-) Jag onskar att jag ocksa hade hela box settet!

Petchie75 sa...

Jag är också Monica, hi hi.
Såg precis en Friends-repris när Rachel försöker att sätta igång sina värkar. Tror alltid att jag har sett alla avsnitt, men så ibland upptäcker jag ett "nytt".
Kommer ni ihåg första gången ni såg Friends? Jag hade precis börjat plugga i Lkpg och såg det första avsnittet med min lägenhetskompis... tyckte att det verkade bekant och kom på att jag redan hade sett det på dansk tv några månader innan!! När jag var student brukade Friends och ER gå SAMTIDIGT! Så himla irriterande men vi spelade in det ena programmet och såg det efteråt, åt blåbärssmulpaj och drack te till. Åh, vad jag blev nostalgisk nu!!

Anonym sa...

Haha, det visste jag inte att vi hade gemensamt! Här har du ett Vänner freak utan dess like...:-).
Jag hade laddat för att sitta och titta på Vänner när man skulle amma hela dagarna när Theo var nyfödd, och vad händer? Barnet ammar aldrig mer än typ 10 minuter i taget ;-).
Kram!

Btw; Jag är oxå Monica, i en mindre utstuderat pedant version :-)

Anonym sa...

en del Monica & en del Phobe - det är jag!! Kul test!! Älskar vänner - glömmer aldrig när jag & Ben kollade en massa vänner avsnitt innan han gick till jobbet när jag hälsade på er i London. Miss ya!! Många kramar till er alla. Pussa & kramar Nils fr tant Malin

Anonym sa...

Ha den var kul... jag var lika mellan Monica o Ross... hrm... ja ja de e ju syskon... ha ha ha

Kram kram Emma

Desiree sa...

Gjorde testet och jag kan avslöja att jag minnsan också är en Monica. Kul test.

Annika sa...

Och jag var en halva...Halva Monica och halva Ross...what the???? :-)))

Millan sa...

Hm det verkar som om valdigt manga ar Moncia. Aven Ben var Monica och han ar verkligen INTE pedantiskt!! ;-)

Petra - Jag kommer ocksa ihag forsta gangen jag sag Friends. Min kompis Malin hade parabol och hade darfor 5an och hon pratade alltid om den har serien. Forsta gangen jag sag den var hemma hos min da-pojkvan och jag tyckte inte det var nagot speciellt. Men sen kollade jag igen och blev biten :-). Nar vi sedan var ett gang kompisar som flyttade till Vaxjo och pluggade sa traffades vi allid och tittade pa vanner och ER pa onsdagar tror jag det var. Alltid med the och nagot gott, precis som ni! Nu blev jag ocksa nostalgisk...