CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 21 september 2007

Just Nu

Jag har lagt till en Just Nu lista till hoger. Nu maste jag bara komma ihag att uppdatera den ocksa :-)

I morgon aker jag till London med Sara och Jana. Malin, Nina och Malin (manga Malin blir det ;-)) kommer dit ifran Sverige sa det vankas akta tjejhelg. Det ska bli SA roligt!

Nils och Ben ska ha myshelg hemma. Bra timing kanns det som eftersom Ben har jobbat hart med huset de senaste veckorna och knappast har sett Nils. Nils har blivit riktigt pappig sa det blir nog bra for dem att fa lite tid ihop. Fast jag kommer forstas langta...

Trevlig helg alla!

xxx

7 comments:

Desiree sa...

Låter som du har en toppenhelg framför dig. Du får ha det riktigt kul och trevligt. Kul med din just nu lista. Den gillar jag.

Millan sa...

Tack!! Hoppas ni ocksa far en trevlig helg!

Petchie75 sa...

Vilken kul idé med Just Nu - jag kanske snor den av dig, är det ok?

Hoppas att du fick en härlig tjejhelg i London, jag kom precis tillbaka från Paris, min andra tjejhelg på raken! Jättekul.

Millan sa...

Petra - Sjalvklart far du 'stjala' just nu listan. Jag har ju sjalv stulit iden ;-)

Tjejhelgen blev toppen!! Lite ledsamt att den redan ar over pa nagot satt.. Harligt med tjejhelg i Paris!

Annika sa...

Mysigt med tjejhelg! Och I Paris...Se, det kan ju jag drömma mig vimmelkantig om...Paris!!! LIITE längre dit än vad du har det...
KUL med Just Nu! Gör man den bara själv i blogger eller? Kanske snor jag också...Det var en rolig ide!!!

Millan sa...

Annika - Ja jag lade helt enkelt upp Just Nu som en lista. Ska forresten borja lasa Astrid och Veronika nu :-)

Annika sa...

KUL! Ska bli roligt att höra vad du tycker om den...