CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 23 januari 2008

Appro pa inlagget nedan

Ovanligt for mig att skriva ett inlagg som det nedan utan att ha foton med. Jag funderade lange och val pa huruvida jag skulle slapa med mig nya kameran till London i mandags och beslot tillslut att Ja det skulle jag. Dom om min besvikelse nar jag tar upp den i London och inser att minneskortet satt kvar hemma i kortlasaren. Sa det blev inga kort tagna alls.

En annan parantes ar att jag valdigt sallan far finnar, men i mandags lyckades jag fa en stor rod ilsken finne precis mitt pa hakan. Den ser kanonfin ut pa passfotot maste jag saga!! Men vem har nagonsin hort om nagon som blir bra pa sitt passfoto? Jag ser i alla fall ut som en gangster! (med en stor finne pa hakan...)

3 comments:

Anonym sa...

Det var synd det där med minneskortet till kameran. Men huvudsaken är ju att du haft det trevligt och träffat din gamla arbetskamrat.

Ja, London minsann. Varit där en gång, tror det var -95 eller nått. Känns som att det var evigheter sedan.
Kanske Bristol är en trevligare stad att resa till om man nu ska välja någonstans i England? :)

Apropå finnar! Jag har blivit hutlöst attackerad på sistonde. I pannan, på kinden och ibland på näsan!! Är det gravid finnar tro??
Kanske har du en liten böna i magen med? ;)

Kram!

Millan sa...

Haha nej du nagon bona finns inte i min mage!! Snarare tvart om om du fattar vad jag menar ;-)!!

Bristol ar helt klart en trevlig stad, dock inte just nu. De haller pa att bygga om precis hela centrumet sa det ser ut som ett helt slagfalt. Men det blir nog bra nar det ar klart!!
Trevlig helg

Millan sa...

Haha nej du nagon bona finns inte i min mage!! Snarare tvart om om du fattar vad jag menar ;-)!!

Bristol ar helt klart en trevlig stad, dock inte just nu. De haller pa att bygga om precis hela centrumet sa det ser ut som ett helt slagfalt. Men det blir nog bra nar det ar klart!!
Trevlig helg