CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 25 januari 2008

Daligt samvete

Ok nu kommer aterigen ett sadant dar forklaringsinlagg. Nar jag laste inlagget nedan insag jag att det later som om jag klagar pa familjelivet och sa var det ju inte alls tankt. Det ar fredagkvall och hela familjen tittar pa Pippi Langstrum och det finns pa allvar ingen annan plats i varlden jag hellre skulle vilja vara pa. Jag kanner mig otroligt lyckligt lottad som har en san fin familj! Hoppas ni forstar att inlagget nedan inte handlar om att jag hellre skulle vilja ha ett annat liv, utan bara om att jag har svart att slappa andra delar av mitt liv. Jag har aldrig varit bra pa att saga Hej Da, och det samma galler nog vissa livsavsnitt!

5 comments:

Desiree sa...

Nej jag tolkade det inte som om du skulle vilja ha ett annat liv bara att du gärna skulle vilja ha fler timmar på dygnet för att kunna hinna med allt och alla. Det förstår jag till 100%. Ha en härlig helg med familjen.

Anonym sa...

Oneeej...Millan...så tolkade inte jag det...
Mer som att d e sunt förnuft som gör att man har svårt att ge upp allt...Man ska ha egentid etc...You go girl!
O du...Nils, e ju sjuuuukt lik Ben! *wow*

Millan sa...

Skont att ni inte tolkade texten sa! Det var nog mest jag sjalv som, nar jag laste texten igen, fick kanslan av att jag lat jatte bortskamd och som om jag inte riktigt vill att familjelivet ska ta over. Helt fel ju! Daremot onskar jag att jag fortfarande kunde fortsatta gora allt annat ocksa...

Ali sa...

I wish I spoke Swedish! I just wanted to say thanks for posting such a great comment! You are always welcome to do so, it made my morning :) Your son is adorable. Congratulations.

Millan sa...

Ali - Thank you for your comment! I will definitely continue reading your lovely blog!! Sorry mine isn't making much sense to you though ;-). Even though I live in England it definitely feels more natural to write in Swedish for me.