CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 1 maj 2008

Snabbis...

Har kommer bara en snabb uppdatering eftersom jag har 420 foton att ga igenom fran helgen innan jag kan blogga ordentligt. Min kamera blev allas favoritleksak i helgen sa det var inte bara jag som tog foton med den!!

Brollopshelgen i Milano var helt suvaran och kommer definitivt vara en san dar resa som vi aldrig kommer glomma! Jag lovar att inte lagga ut alla 420 fotona har men till helgen kommer i alla fall massor av foton fran Milano. Dar det for ovrigt var 23 grader varmt och sol fran det att vi landande tills dess att vi akte hem. Underbart!

Ett litet smakprov:

Saras pappa forde in henne i kyrkan

Vi tjejer pa vag ut pa lordagskvallen, da vi precis hade anlant i Milano. Har kan ni se hur stor magen ar nu... och vilket suverant vader vi hade!

Appropa magen sa vaxer den sa att det knakar och jag kanner lite buffar dar innefran da och da. Mysigt!

18 comments:

Anonym sa...

Låter som om en toppen helg :) Ser fram emot fler bilder. Såg några fina bilder på FB, bla den där du fångade buketten :). Kram Malin M

Millan sa...

Ja visst... och det var inte planerat - jag lovar ;-) Kram!

Marianne sa...

Vacker brud och fin mage! Spännande med buffarna!

Lisa Christensen sa...

Åh, vad härligt det ser ut! Söt mage :) Min växer också så det knakar! Blev visiterad på Heathrow och det ända som avslöjades var min "bump" och sedan var de såå trevliga mot mig

Petchie75 sa...

Jag såg också fotona på FB ;-) Ni ser ut att ha haft en härlig helg i Italien. Och kul att du fångade buketten!!
Förresten, hur går det med tån? Vad för slags skor kunde du ha på bröllopet?

Lullun sa...

Vad lyckat det låter! Ser verkligen fram emot att läsa & se mer!

Och fin liten mage också. Är inte alls avundsjuk. Hmmm... ;-)

Millan sa...

Marianne - Ja bruden var vacker sa det gjorde ont i hjartat!! Manga nasdukar gick at under brollopet!

Lisa - ;-) trodde de att du forsokte smuggla nagot under trojan? jag tycker att folk i allmanhet ar trevligare mot en nar man ar gravid!

Petra - ja att jag fangade buketten var nog planerat ;-). Jag gissar att alla Saras slaktningar hojde lite pa ogonbrynen nar de forstod att jag inte var gravid och stod dar med magen i vadret ;-).
Faktum ar att jag lyckades ha mina svarta hogklackade skor med spetsig ta. Jag fattar fortfarande inte hur det gick till med tanke pa att det gor ont nar jag forsoker fa i foten i andra av mina skor. Men det funkade faktiskt!

Lullun - ja det var en himla lyckad helg! Jag ska lagga ut massor av foton till helgen nar jag har lite mer tid.
Aha.. sa du ar lite sugen pa mage du?? ;-)

Annika sa...

Fina bilder! Din mage ser så fin ut. Bruden är vacker!! Jag förstår att din kamera var allas favvisleksak, hihi!!
Ser fram emot fler bilder!

Anonym sa...

Så trevligt med bröllop i Milano. Och jättebra att ni fick fint väder under hela tiden med.

Vilken söt mage! Och det puffar redan minsann.. :D Livlig liten krabat därinne.

Tror att jag ska leta upp dig på FB om jag kan så jag kan kolla på bilder.

Kram!

Saltistjejen sa...

Låter som ni haft en toppebhelg! Bröllop är alltid så roligt! Härligt att vädret var så skönt också! Och vad söt du är med magen!!!!! Verkligen! Kul att du känner av den lill bönan där nne nu också!
Kram!

Millan sa...

Annika - Jag kommer ihag att jag tyckte magen var ratt sa 'lagom' stor nar den var i den har storleken forra gangen. Men da var jag i vecka 25... nu ar jag i vecka 18!! ;-)
Massor av mer bilder kommer!!

Jess - Jag vet inte riktigt vems foton det ar man kan se pa FB.. jag har inte lagt ut nagra. Men jag tror att det ar sa att jag kommenterade pa en kompis bild o da kan nog mina vanner ocksa se den.. tror jag! Visst ar det mysigt nar man borjar kanna lite rorelser? Fast jag langtar tills det blir lite mer liv dar inne.. for nu kanner jag bara nagon buff om dagen kanske.

Saltis - Ja helgen var kanon!! Jag vill bara ut och resa igen nu. Kandes sa retligt att fa sol och varme i 2 dagar och sedan komma hem till regn och vaxlande molnighet i England...
Magen vaxer sa det knakar! Det ar helt otroligt. Och den ar bra mycket storre pa kvallarna an pa morgonen. Man kan nastan se den vaxa nar jag atit middag ;-)

Desiree sa...

Millan, du ser jättefin ut med din mage. Vilka härliga bilder ni verkar ha haft det underbart. Vädret verkar ha varit perfekt. Ser fram emot att få se fler bilder och höra mer då du har haft tid att gå igen om alla dina bilder.

Millan sa...

Desiree - ja det var verkligen en kanonhelg! En san dar som nu kanns lite som en drom eftersom det var over sa snabbt... Jag langtar tillbaka till solen och varmen! Fler bilder kommer i helgen!

Anne sa...

Åh, vad fin du är. Alla gravida bloggisar just nu är så vackra med sina gravida magar. Du är så jättefin på bilden, ser ut som en sval skönhet! Jag lovar, om jag blir gravid nån gång kommer jag bara se ut som en klubbad säl som svettig frustar fram med illrött ansikte ;)
Wow, över 400 foton tagna i helgen. Det är en hel del du har att gå igenom, men kul med alla bilder och att även andra lekte med kameran.

Petchie75 sa...

Hi hi, du skrev i din kommentar till mig att du inte var gravid men jag tror du menar inte gift ;-) Det såg verkligen ut som det var planerat, du stod ju en bit ifrån de andra tjejerna så jag är säker på att Sara siktade på dig!!
Visst är det egentligen lite konstigt att jag kunde se foton som tillhör en främmande människa på FB.. men det är ju som du säger för att jag är vän med dig och han hade "taggat" dig..

www.gottablandat.wordpress.com sa...

snygg du e gumman och vad fin magen e!! kul att det buffar!! ser fram emot fler fiiiina foton!!!

Millan sa...

Anne - haha vad gullig du ar! Sa himla sval och vacker vete sjutton om jag ser ut dock... Men det var en harlig kvall sa jag var valdigt glad! :-). Jag tror att man alltid tror att man kommer kanna sig som en frustande flodhast nar man blir gravid men jag lovar att du inte kommer gora det forran alldeles pa slutet mojligen. Jag var hoggravid i Juli forra gangen och da var jag hogrod i ansiktet mest varenda dag...

Petra - Hahahaha ja gravid ar jag ju trots allt.. sa gift var det ju jag menade! Och ja nog siktade Sara pa mig alltid och tydligen flyttade sig de andra tjejerna ivag for att jag skulle kunna fanga buketten... men jag flyttade efter eftersom jag trodde det hade med fotografen att gora att de flyttade sig :-). Buketten hanger nu hemma i ett fonster och torkar.

Lotta - :-) tack! Jag kande mig dock itne sa snygg precis. Snarare som en rund tunna brevid Jana och Delphine som bada ar himla langa (Jana ar 182 cm...). Massor av foton kommer i helgen!

Anonym sa...

Vännen vad fin mage du har o så fin hela du ser ut*!!!! Å då ska vi inte prata om Sara, jisses vilken vacker brud... kan du inte hälsa det från mig!!!!!! Ser fram emot mer kort därifrån!!! Idag har vi varit på akuten med Elias, han har spräckt hela överläppen när han trillade på en plåtspann, inte kul blodet bara sprutade, men men det gå la om! Ha det bra så hörs vi, kramar Emma