CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 21 maj 2007

Lages Rapport 1 - Nils

Nagon kommenterade att det var lite for fa bilder pa Nils pa bloggen for tillfallet. Sa har kommer nagra nya, tagna i helgen. Nils ar verkligen i en underbar alder just nu. For nagra veckor sedan korde han konstant med oss och fick fullstandiga bryt nar han inte fick som han ville. Nu ar han precis tvartom - otroligt latt hanterlig. Han ar urgullig och det kanns som om man spenderar hela dagarna med sin allra basta van. Jag gissar att det har mycket att gora med att han plotsligen borjat prata mycket mer och inte ar sa frustrerad over att vi inte forstar honom hela tiden. Undrar om jag kommer fa ata upp de har orden och den riktiga trotsaldern satter igang snart?? Jag aterkommer.... :-)

Aven om Nils ar urlatt for tillfallet sa far han sjalvklart sina utbrott emellanat. Sa har kan det se ut da...



I gar spenderade vi eftermiddagen hos Jana o Ian. Helt underbart gott o varmt ute och Nils bestamde sig for att det var gummistovels dags



Forresten... jag har insett ikvall att jag ju missat en del kommentarer som ni lamnat eftersom jag inte alltid kikat under de gamla meddelandena. Ar det nagon som vet om man kan soka efter nya kommentarer nagonstans eller maste man helt enkelt ga igenom de gamla inlaggen? Till exempel sag ju forst i kvall meddelandet fran goa lillebror Samuel!! Jag haller helt med dig om meldifestivalen!! The Ark var nog lite for mycket schlager musik for mig men Ryssland var bra!! :-)

0 comments: