CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 16 maj 2007

Ritat av Millan

Ja alltsa igar sa Emma till mig att aven om det ar valdigt roligt att se foton pa det som hander i huset, nya tapeter och sa dar sa ar det svart att se det framfor sig nar man inte har varit i huset. Alltsa kom vi fram till att en liten planlosning vore en bra ide. Sa har kommer min vackra ritning av vart hus. Som man sager har - I better not give up my day job! :-D

Undervaningen


Overvaningen


Jag ber om ursakt for ett sa trakigt inlagg. Det hander verkligen inte mycket har den har veckan. Vi har malat fardigt i koket och Ben haller pa att mala golvet i sjalva koksavdelningen nu. Pa fredag ska vi aka till Ikea och kopa bland annat en gardinstang sa att jag antligen kan satta upp mina panelgardiner (se sa svensk jag ar ;-)). Sa nya foton kommer under helgen da koket/matrummet forhoppningsvis ar helt fardiga.

6 comments:

Anonym sa...

Hej.
Precis hittat din blogg och har scrollat runt ett tag.
Jättekul ju. Vi är nästan grannar! ;)

Hamnade för två år sen, med hela familjen, vid kusten en bit väster om Cardiff.
Alltid kul men utlandssvenskar som har liknande upplevelser.

Hoppas ni blir nöjda med huset. :)

Anonym sa...

Jag gillar Cardiff. Tyvärr är jag där alldeles för sällan, bara.
Började faktiskt också på Collage där, men hoppade av kursen ganska snart. Var gick du?

Annika sa...

Nämen vilken bra ide, Millan!!! Det ser ju jättetrevligt ut! Nu har du säkert gett flera av oss ideer!
Kram!

Millan sa...

Myra - svarade dig pa din blog istallet :-)

Annika - Kul att du gillar mina fula ritningar ;-). Nej men allvarligt sa tyckte jag att det blev ett otroligt trakigt inlagg, men for de som tycker om att folja varan renovering kan det kanske vara skoj att se hur huset ser ut.

Anonym sa...

Vad skoj att kunna se hur det ser ut... Du e ju en pärla!!! Vad skoj att du gillade tröjan o skvallret... Vet inte hur det gått för T men jag hör av mig så fort jag vet!!! Kram Kram Emma

Anonym sa...

Och jag med. Haha.

Jag läste engelska på Coleg Glan Hafren, som ligger max fem minuter från sen största av gågatorna inne i Cardiff.
Hoppa deock av efter bara några veckor. :)