CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 14 maj 2007

Ny tapet

Efter en hel dag av tapetserande igar ser det nu ut sa har i vart kok:



Tyvarr var det inte latt att fa nagon riktigt bra bild eftersom det ar lite lustigt sken i koket sa har pa dagen och det gor att tapeterna ser valdigt ljusa ut. Riktigt irriterande var ocksa att tapeten tog slut nar vi bara hade en liten liten bit kvar (som ni ser...) sa nu maste vi kopa en hel ny rulle bara for den har lilla snutten.

Resten av vaggarna i koket har vi tapetserat i en vit tapet som vi sedan kan mala over. Det kommer nog att behovas for kritvitt verkar inte vara smart med smabarn... (eller med mig i huset for den delen ;-))


Sa har ser monstret ut

4 comments:

Desiree sa...

Snygg tapet! Ni kommer att få ett jättefint kök. Irriterande att det saknades en liten snutt så att ni måste köpa ytterligare en rulle.

Anonym sa...

ja du, i din blogg hamnade jag via Annika's blogg. I Skottland hamnade jag efter att jag tog studenten och flyttade hit för att studera. När jag var klar kunde jag inte helt flytta ifrån Pete och resten av Aberdeen så då stannade jag kvar här!

Hur hamnade du själv i England?
Så trevligt ert hus ser ut att bli!

Anonym sa...

Hej gumman, vilken fin tapet :)
lämgtar efter er!!
kram malin

Anonym sa...

Hej! Vilken supersnygg tapet! Vad är det för nån! Jättefin!

Jo, grabbarna hade klarat sig bra här hemma medans jag var iväg... Men de längtade nog lite efter mig, för de körde ner och hämtade mig i Malmö och stod och väntade med en bukett blommor :-).