CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 31 maj 2007

Bristol Beach - Before

Som lovat kommer har foton pa stallet som ska bli Bristol Beach. Tankte det kunde vara kul att jamfora sedan nar det blivit en strand... mitt i staden :-)

Har ska den alltsa ligga, langst med a'n. Jag alskar for ovrigt de farg-glada husen uppe pa hojden. De far mig av nagon anledning att tanka pa Kopenhamn


Sa har ser det ut om man kikar at andra hallet. Inte riktigt lika fint om man sager sa. Ska bli intressant att se hur de ska kunna fixa till det har...


Trots allt ar det ett riktigt mysigt stalle och jag gillar det har omradet. Men en strand mitt i stan... nej jag ar nog inte overtygad annu!

1 comments:

Desiree sa...

Ja du svårt att säga hur det blir när allt är färdgit. Kanske blir det riktigt fint och lyckat koncept då. Kanske krävs lite tid att vänja sig vid idén med en beach mitt i stan.